- Loading...
- No images or files uploaded yet.
|
|
Lihtne keelesalat---
Lihtne keelesalat
Allikas: ajakiri Naised Autor: Angelica Udeküll
Keeletoidud vajavad laagerdumist, et maitsed paremini seguneksid.
KoostisainedKoostis- ja maitseained Kogus Seakeel 0,2 kg Roheline Hernes 4 spl Väikesed Porgandid 2 tk Õun 1 tk Majonees 100 g Mädarõigas 1 tl
Valmistamine
1. Keeda esmalt porgand ja haki see väikesteks kuubikuteks. Hauta ka herned. 2. Viiluta keelest ribad. 3. Koori õun ja haki see kas kuubikuteks või ribadeks. 4. Sega kõik komponendid kausis kokku. 5. Valmista majoneesist ja mädarõikast kaste, maitsesta soola ja pipraga. 6. Sega salat kokku ja pane külmikusse järgmise päevani seisma
Salatis võid kasutada nii suitsetatud kui ka keedetud sea- või veisekeelt. Eriti lihtsalt saad läbi, kui kasutad külmutatud porgandi-herne valmissegu. Arvesta salatisse umbes klaasitäie jagu segu. Retsept mõeldud 2 inimesele.
|
Comments (0)
You don't have permission to comment on this page.